Expert Achiziţii Publice



Institutul Român de Training organizează o nouă sesiune: „Expert achiziţii publice”.

Trainingul se adresează persoanelor care au atribuţii în domeniul achiziţiilor publice din cadrul autorităţilor contractante.

Calendar de desfăşurare:

Modulul I – Modul teoretic şi practic (în sală): 10 – 11 iunie (9:00 – 16:30)
Modulul II – Modul teoretic şi practic (în sală): 24 – 25 iunie (9:00 – 16:30)
Modulul III – Modul de lucru şi studiu individual: 28 iunie – 8 iulie
Modulul IV – Examen: 17 iulie

Vă propunem un curs care are ca obiective:

* oferirea unui ghid eficient pentru achizitorii publici din România;
* interiorizarea regulilor de cheltuire a banilor publici explicate prin prisma unui expert în domeniul achiziţiilor publice cu experienţă relevantă în domeniu
* crearea unui grup de experţi în achiziţii publice capabili să analizeze, să planifice şi să finalizeze cu succes derularea contractelor de achiziţie publică în acord cu dinamica legislaţiei europene.

Cateva puncte importante din tematică:

* Procesul achiziţiilor publice. Proceduri şi modalităţi speciale;
* Planificarea achiziţiilor publice;
* Documentaţia de atribuire;
* Anunţuri şi termene; Înscrierea şi gestionarea contului din SEAP;
* Criterii de calificare şi selecţie;
* Criterii de evaluare. Evaluarea ofertelor;
* Achiziţii publice prin mijloace electronice;
* Soluţionarea disputelor;
* Derularea contractului de achiziţie publică.

Trainer. Ion Georgescu, jurist, cu experienţă de peste 6 ani în domeniul achiziţiilor publice, ca trainer şi consultant. Ion este formator acreditat CNFPA şi formator în achiziţii publice în urma parcurgerii programului de formare în domeniu organizat de Ministerul Finanţelor. Din 2003, Ion a participat ca trainer şi consultant în numeroase proiecte Phare, Banca Mondială, USAID în domeniul achiziţiilor publice. Este autor de ghiduri şi manuale de training în achiziţii publice şi participant în grupuri de lucru pentru revizuirea legislaţiei privind achiziţiile publice. Ion este CMC (Certified Management Consultant) şi membru fondator al Asociaţiei Specialiştilor în Achiziţii Publice din România (ASAPRO).

Certificare. Ca urmare a absolvirii examenului, fiecare participant va primi un Certificat eliberat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi CNFPA.

Resurse în domeniul achiziţiilor publice dezvoltate de IRT:

* CPVonline – instrument de căutare în Vocabularul comun privind achiziţiile publice (CPV), gândit a ajuta autorităţile contractante şi ofertanţii să identifice codul CPV corespunzător produselor, serviciilor şi lucrărilor pe care le achiziţionează sau le ofertează – www.cpv.ro
* Lista de discuţii destinată specialiştilor în achiziţii publice – achizitiipublice@yahoogroups.com

Termenul limită de înscriere: 4 iunie

Informaţii cost:1600 RON.

Reduceri:

• 10% – pentru două sau mai multe persoane înscrise de la aceeaşi instituţie
• 10% – pentru achitarea taxei de participare cu două săptămâni înainte de începerea trainingului (28 mai)
• 5% – pentru persoanele care au mai participat la traininguri organizate de IRT

Taxa de participare include:

• livrarea trainingului
• materialele de training
• asistenţa tehnică acordată de trainerii IRT pe parcursul realizării aplicaţiilor practice
• pauzele de cafea
• organizarea examenului de certificare

Modalităţi de înscriere:

* formular online
* prin email la birou@irt.ro

Pot intra în examenul final doar persoanele care fac dovada urmării sau încheierii studiilor superioare de învăţământ.

Pentru informaţii suplimentare nu ezitaţi să ne contactaţi la adresa de email birou@irt.ro.Un membru al echipei noastre va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Informaţii contact:

Institutul Român de Training
Splaiul Unirii nr.4, bl.B3, Tronson II, et.1, ap.1, sector 4, Bucureşti
Telefon: 021.311.68.58, 0728.929.067.
www.irt.ro , www.cpv.ro