Focus on…Managementul calităţii în proiecte
S-a întâmplat vreodată ca unul dintre clienţii dumneavoastră să refuze un produs livrat spunând că nu este acceptabil? Aceasta cu toate că nu v-a dat nici o definiţie a ceea ce înseamnă “acceptabil”?
Lipsa atenţiei acordate calităţii produce multă muncă neprevăzută dedicată corecţiilor. Mai multă muncă neprevăzută înseamnă timp pierdut şi costuri mai mari, ceea ce foarte probabil vă va afecta negativ proiectul dumneavoastra.
Momentul calităţii este întodeauna “acum”. Vom vorbi despre :
- Calitatea care trebuie planificată din primele faze ale proiectelor;
- Diferenţa şi relaţiile dintre controlul, asigurarea şi managementul calităţii;
- Metode şi tehnici de control al calităţii;
- Standarde şi practici: ISO 9001, TQM,
Va prezenta, modera şi anima discuţiile Cristian Dinu, PMP, Vicepreşedinte de Educaţie şi Certificare la Project Management Institute Romania Chapter. A lucrat ca Manager de Proiect şi ca Manager de Asigurarea Calităţii pentru companii precum IBM şi Vodafone. În decursul activităţii sale a evaluat şi a propus recomandări pentru a influenţa viabilitatea, riscurile, managementul de proiect, profitablitatea şi satisfacţia clientului în cadrul proiectării şi executării serviciilor pentru mai mult de 50 de proiecte.
![]() *Brioşele şi ciocolata caldă sunt din partea casei |
Taxa de participare este de 80 RON/participant. Data întâlnirii: 17 aprilie 2008 Orarul de desfăşurare: 18.00 – 21.00 Locul de desfăşurare: Sala de training a IRT, Splaiul Unirii nr. 4, Bl. B3, Tronson II, Et.1, Sector 4 Pentru înscrieri vă rugăm să ne contactaţi la nr. de tel.: 021-311.68.55/58, GSM: 0728.929.067, email: inscrieri(la)irt.ro |