Atitudine orientată spre client în administraţia publică

Prin acest training nu vă promitem că vă vom asigura zâmbetul permanent pe buze, nici calmul necesar explicaţiilor interminabile şi nici măcar răspunsurile diplomate la toate cererile cetăţenilor.

În cele două zile de training vom evidenţia importanţa relaţiei cu cetăţenii, vă vom împărtăşi bune practici de lucru, vă vom ajuta să dezvoltaţi abilităţi de comunicare cu persoanele dificile şi vă vom prezenta câteva tehnici de management al stresului.

Durata: 2 zile

Participanţi: Trainingul se adresează persoanelor din administraţia publică care:

  • asigură relaţia cu cetăţenii
  • au program de audienţe şi relaţie directă cu cetăţenii
  • oferă telefonic informaţii cetăţenilor

Din tematică:

  • Orientarea către cetăţean/relaţia cu cetăţenii;
  • Portretul funcţionarului ideal;
  • Abilităţi de ascultare activă;
  • Abilităţi de punere a întrebărilor;
  • Înţelegerea mesajului;
  • Managementul conflictului;
  • Managementul stresului;
  • Identificarea tipurilor de personalitate/Clienţii dificili;
  • Organizarea eficientă a programului de lucru cu cetăţenii.

Traineri: Trainingul va fi susţinut de către unul din trainerii IRT specializat în comunicare instituţională, relaţii cu publicul, comunicare şi managementul conflictelor. Pentru a cunoaşte echipa noastră de traineri în domeniu vă rugăm accesaţi sectiunea: Echipa