Achiziţie servicii dezvoltare platforma elearning şi creare pagină web
Specificaţii tehnice:
Lotul 1: Dezvoltare program e-learning. Specificaţiile tehnice sunt prevăzute în Documentaţia pentru ofertanţi, Anexa 1.
Lotul 2: Dezvoltare site de web al proiectului. Specificaţiile tehnice sunt prevăzute în Documentaţia pentru ofertanţi, Anexa 2.
Sursa de finanţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, proiect POSDRU/41/3.3./G/21133 “De la informaţie la parteneriat – Formare pentru întărirea capacităţii de monitorizare şi participare la procesul decizional”. Suma maximă ce poate fi disponibilizată pentru îndeplinirea contractului este de 29.250 RON (Lotul 1: 23.400 RON, Lotul 2: 5.850 RON)
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: preţul cel mai scăzut
Informaţiile privind achiziţia sunt disponibile pe site-ul www.irt.ro
Pentru orice detalii, puteţi contacta achizitorul prin telefon (021-3116858), fax (021-3116855) sau email (alexandra.scarlat@transparenta.info)
Ofertele pot fi trimise la adresa: Asociaţia „Institutul Român de Training” Splaiul Unirii nr. 4, Bl. B3, Tronson II, Et. 1, Apt. 1, Sector 4, Bucureşti 040031. Persoana de contact: Alexandra Scarlat, asistent de proiect
Termen limită: 17 septembrie 2009
Data publicării anunţului publicitar: 7 septembrie 2009
Achiziţie servicii creare şi imprimare banner
Specificaţii tehnice:
Lotul 1: Servicii editare banner tip roll up, dimensiune 85*200 cm, care să conţină titlul proiectului şi să respecte cerinţele din Manualele de identitate vizuală ale instrumentelor structurale (http://www.fonduri-ue.ro/reguli-de-identitate-vizuala-169) şi al POSDRU 2007-2013 (http://www.fseromania.ro/images/downdocs/identitate_1502.pdf).
Lotul 2: Servicii imprimare banner. Imprimare banner tip roll up, pe suport de polipropilenă, 4 culori, pe o singură faţă, dimensiune: 85*200 cm, cu husă de transport.
Sursa de finanţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, proiect POSDRU/41/3.3./G/21133 “De la informaţie la parteneriat – Formare pentru întărirea capacităţii de monitorizare şi participare la procesul decizional”. Suma maximă ce poate fi disponibilizată pentru îndeplinirea contractului este de 3550 RON (Lotul 1: 3200 RON, Lotul 2: 350 RON)
Ofertele pot fi trimise la adresa: Asociaţia „Institutul Român de Training” Splaiul Unirii nr. 4, Bl. B3, Tronson II, Et. 1, Apt. 1, Sector 4, Bucureşti 040031. Persoana de contact: Alexandra Scarlat, asistent de proiect
Termen limită: 17 septembrie 2009
Data publicării anunţului publicitar: 7 septembrie 2009
Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la adresa: alexandra.scarlat@transparenta.info.
Anunţ achiziţie produse papetărie, consumabile, birotică
Specificaţii tehnice: Asociaţia „Institutul Român de Training” intenţionează să încheie un acord cadru pe durată de 15 luni pentru următoarele produse: Hârtie A4, Hârtie colorată, Coli flipchart, Carton, Etichete autoadezive, Notesuri autoadezive, Cuburi hârtie colorată, Caiete, Blocnotesuri, Separatoare biblioraft, Plicuri CD, Plicuri corespondenţă, Plicuri pentru documente, Plicuri cu burduf, Bibliorafturi, Caiete mecanice cu buzunar, Markere permanente, Pixuri, Creioane, Alonje, Dosare plastic, Folie protecţie documente, Capsator, Perforator, Capse, Agrafe pentru birou, Bandă adezivă, Bandă adezivă din hârtie, Clipsuri, Pastile dublu adezive, Lipici, Ecusoane, Evidenţiatoare, Markere CD, Fluid corector, Lipici, Inele, îndosariere, Coperţi îndosariere, Tonnere negru imprimantă HP Deskjet D 1300 series, Tonner color imprimntă HP Deskjet D 1300 series, Cd-uri, DVD-uri.
Sursa de finanţare: Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, proiect POSDRU/41/3.3./G/21133 “De la informaţie la parteneriat – Formare pentru întărirea capacităţii de monitorizare şi participare la procesul decizional”. Suma maximă ce poate fi disponibilizată pentru acordul cadru este de 12.450 RON.
Ofertele pot fi trimise la adresa: Asociaţia „Institutul Român de Training” Splaiul Unirii nr. 4, Bl. B3, Tronson II, Et. 1, Apt. 1, Sector 4, Bucureşti 040031. Persoana de contact: Alexandra Scarlat, asistent de proiect
Termen limită: 08 septembrie 2009
Data publicării anunţului publicitar: 02 septembrie 2009
Pentru orice detalii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa alexandra.scarlat@transparenta.info
Conferinţă cu tema “Transparenţa instituţională a fondurilor europene în România”
Institutul Român de Training şi Asociaţia Pro Democraţia organizează marţi, 1 septembrie, în cadrul proiectului PHARE “2006/018-147.01.02 – Creşterea rolului societăţii civile în procesul de integrare a României”, conferinţa cu tema “Transparenţa instituţională a fondurilor europene în România”.
Scopul conferinţei este de a discuta rezultatele monitorizării şi bunele practici identificate în cadrul proiectului, pentru a putea încorpora reacţiile, opiniile şi sugestiile participanţilor în textul final al rapoartelor.
Forma oficială a comunicatului poate fi citită aici.
(more…)
Dialog ACIS, ASG, APD şi IRT cu privire la rezultatele activităţii de monitorizare din cadrul proiectului “Transparenţa instituţională a fondurilor europene în România.”
Vineri, 10 iulie 2009, reprezentanţi ai Institutului Român de Training şi ai Asociaţiei Pro Democratia s-au întâlnit, la sediul Ministerului Finanţelor Publice, cu reprezentanţii Autorităţii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale şi cei ai Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale, marcând finalizarea etapei de colectare a datelor din cadrul proiectului “Transparenţa instituţională a fondurilor europene în România.” Proiectul îşi propune îmbunătăţirea transparenţei instituţiilor care gestionează fondurile europene post-aderare în România, prin diseminarea bunelor practici de aplicare a legilor accesului la informaţii şi transparenţei decizionale.
Forma oficială a comunicatului poate fi citită aici.
(more…)
Calendar de training, Iulie-Septembrie 2009
Pentru această vară v-am pregătit un cocktail de traininguri preparat din cele mai alese ingrediente. Sunteţi curioşi care sunt aromele verii? Vizitaţi Calendarul de Traininguri!
Modificări în legislaţia achiziţiilor publice
Guvernul României a modificat Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii prin Ordonanţa de urgenţă nr. 19/2009 privind unele măsuri în domeniul legislaţiei referitoare la achiziţiile publice.
Cursul IRT Expert achiziţii publice va prezenta în cuprinsul său toate aceste modificări.
Modificările includ:
- reducerea termenelor de derulare a procedurilor de atribuire
- mărirea pragurilor valorice peste care este obligatorie aplicarea procedurilor de licitaţie
- prevederi noi privind contestaţiile şi acţiunea în instanţă
Dacă doriţi să accesaţi textul actualizat al OUG 34/2006, o puteţi face aici, iar aici puteţi citi textul OUG 19/2009.
Transparenţa instituţională a fondurilor europene în România
În perioada decembrie 2008 – septembrie 2009, Asociaţia „Institutul Român de Training”, în parteneriat cu Asociaţia Pro Democraţia, derulează proiectul Transparenţa instituţională a fondurilor europene în România. Proiectul îşi propune îmbunătăţirea transparenţei instituţiilor care gestionează fondurile europene post-aderare în România, prin diseminarea bunelor practici de aplicare a legilor accesului la informaţii şi transparenţei decizionale.
Forma oficială a comunicatului poate fi citită aici.
(more…)
Calendarul de training pentru perioada Ianuarie – Iunie 2009
Pentru că ianuarie este luna în care se concep planuri de învăţare şi liste de dorinţe pentru anul care tocmai a început, vă stimulăm dorinţa de perfecţionare prin lansarea Calendarului de training pentru perioada Ianuarie – Iunie 2009
Programele de training pe care vi le propunem sunt:
- Ianuarie – Martie: Expert achiziţii publice – Training autorizat CNFPA
- 20 Februarie: Achiziţii în proiecte cu finanţare europeană – modul suplimentar
- Februarie – Aprilie: Formare de Formatori – Training autorizat CNFPA
- 9 Februarie: Achiziţii publice prin mijloace electronice
- 5-6 Martie: Achiziţii publice – Calea către oferta câştigătoare
- 11-13 Martie: Managementul elaborării propunerilor de finanţare
- 3 Aprilie: Achiziţii publice prin mijloace electronice
Începând din acest an lansăm trainingurile de seara la IRT, oferindu-le persoanelor cu un program foarte încărcat, o modalitate flexibilă de a se perfecţiona.
- Februarie – Mai: Formare de Formatori – Training autorizat CNFPA
- Martie – Iunie: Manager de proiect – Training autorizat CNFPA
- 29 Mai: Managementul proiectelor finanţate din Fonduri Structurale şi de Coeziune – modul suplimentar cu durata de o zi
- Mai – Iunie: Expert achiziţii publice – Training autorizat CNFPA
- 19 Iunie: Achiziţii în proiecte cu finanţare europeană – modul suplimentar cu durata de o zi
Buna guvernare – o temă dragă trainerilor IRT
În perioada 9-11 ianuarie 2009 a avut loc la Sibiu cel de-al patrulea modul de training din cadrul programului Participarea politică a romilor din România, organizat de Institutul Naţional Democrat (NDI) România, având ca temă Buna guvernare. Trainingul a fost susţinut de dl. Codru Vrabie, trainer IRT, care a prezentat participanţilor cadrul legal din România, cu accent pe modalităţile de interpretare şi aplicare a legilor 544/2001 respectiv 52/2003, relaţionarea lor şi bune practici în ceea ce priveşte factorii interesaţi.
Programul Participarea Politică a Romilor vine să răspundă nevoii comunităţilor de romi de a avea lideri competenţi, care să promoveze pe agenda publică soluţii la problemele cu care romii se confruntă. Lansat în septembrie 2008, programul are o durată de 5 luni, şi oferă o serie de cinci (5) traininguri pentru un grup de 17 de tineri activişti romi, pentru a-i ajuta să se integreze în sistemul politic, prin cursuri de introducere în politici publice, dezvoltarea abilităţilor politice ale participanţilor, tehnici de campanie electorală, comunicare, administraţie publică locală şi centrală etc. Programul este finanţat de National Endowment for Democracy.