Tehnici secretariale

Persoanele cu atribuţii secretariale în cadrul unei instituţii sunt persoanele din spatele managerilor, directorilor, şefilor de departamente care fac ca toate activităţile să decurgă eficient şi să nu apară disfuncţionalităţi în cadrul instituţiei.

Acestor persoane se adresează trainingul de tehnici secretariale.

În cadrul trainingului vom discuta despre metode de eficientiza a activităţilor de secretariat, comunicarea în relaţii interumane, managementul timpului, bune practici în desfăşurarea activităţilor de secretariat.

Durata: 2-3 zile

Participanţi:

Trainingul se adresează persoanelor cu atribuţii secretariale din instituţiile publice.

Din tematică:

  • elemente de bază ale funcţiei de secretară;
  • managementul activităţii de secretariat;
  • noţiuni de comunicare;
  • noţiuni privind managementul timpului;
  • noţiuni privind managementul documentelor;
  • noţiuni de protocol instituţional;
  • redactarea scrisorilor şi documentelor oficiale;
  • relaţii cu publicul.

Traineri: Trainingul va fi susţinut de către unul din trainerii IRT specializat în comunicare, protocol instituţional, relaţii publice.
Pentru a cunoaşte echipa noastră de traineri în domeniu vă rugăm accesaţi secţiunea: Echipa